נתניהו וגלנט מאיימים בסיור בצפון: "ביירות תהפוך לעזה"

אתר קול חי No Comments on נתניהו וגלנט מאיימים בסיור בצפון: "ביירות תהפוך לעזה"
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט והרמטכ"ל רב-אלוף הרצי הלוי קיימו היום (חמישי), הערכת מצב בפיקוד הצפון.  בהערכת המצב השתתפו מפקד פיקוד הצפון אלוף אורי גורדין, קציני המטה בפיקוד ומפקדי האוגדות. במהלכה סקרו את פעילות כוחות צה"ל בגזרת הצפון ואת תמונת המצב המודיעינית והגזרתית.

בהמשך ביקר ראש הממשלה נתניהו בסוללת תותחנים בגליל העליון, יחד עם מפקד פיקוד צפון אלוף אורי גורדין, שם שוחח עם חיילי חי"ר ותותחנים במילואים המשרתים בחודשיים האחרונים בקו קדמי בגבול לבנון.

רה"מ נתניהו שמע על פעילות הלוחמים בגזרה ועל נכונותם להמשיך ולפעול לביטחון המדינה.

ראש הממשלה נתניהו בסוללת תותחנים בגליל העליון: "אני פה עם חיילי מילואים שמגלים רוח אדירה של נכונות לקרב, להשלים את המלאכה, להחזיר את הביטחון – לא רק לדרום, גם לצפון. זו המחויבות שלנו.

"אתם הערב מדליקים נר של חנוכה. בימי קרב הנר הזה בכל זאת מפיץ אור, גם של תוגה על בנינו ובנותינו הגיבורים שנפלו, על החטופים שעדיין לא החזרנו ואנחנו נחזיר אותם, על הפצועים שסובלים ועל האזרחים שנפלו גם כן בקרבות גבורה. אבל אני מתרשם מהרוח האדירה שישנה כאן. אתם ביטאתם אותה, ואני רוצה שתדעו שזה מחייב אותנו. העם גאה בכם.

"אני מציע גם לאויבים שלנו שישימו לב לרוח הזו, כי אם חיזבאללה יבחר לפתוח במלחמה כוללת, אז הוא במו ידיו יהפוך את ביירות ודרום לבנון, לא רחוק מכאן, לעזה ולח'אן יונס. אנחנו נחושים להביא את הניצחון, ונעשה את זה בעזרתכם".



0 תגובות